روی پرسپولیس در آسیا حساب ویژه باز کردند | یکتاپرس
مجید جلالی در گفت و گو با یکتاپرس:
کارشناس فوتبال گفت: همانطور که اشاره کردم تمام نماینده‌های ما شایسته ظاهر شدند ولی اگر بخواهم از بین آنها یک تیم را انتخاب کنم که بهتر از سایرین کار کرده پرسپولیس است
کد خبر: ۲۶۹۱۱
۱۸:۰۰ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰

روی پرسپولیس در آسیا حساب ویژه باز کردند

به گزارش خبرنگار ورزشی یکتاپرس، مجید جلالی در مورد تساوی فولاد مقابل النصر گفت: فولاد بازی خوبی انجام داد و به نوعی می توانست پیروز باشد و کلا تا به اینجای کار نماینده شایسته‌ای نشان داده است. این تیم موفق شد در برابر السد در حالی که حقش پیروزی بود به نتیجه تساوی برسد و البته الوحدات را نیز شکست داد. شاگردان جواد نکونام با تدابیر مربی شان بسیار خوب کار کردند و امیدوارم که این راه را ادامه دهند.

او در مورد کسب سومین تساوی تراکتور ادامه داد: تراکتور نیز همانند فولاد شرایطش خوب بوده ولی با بدشانسی بازیکنانشان به گل نرسیدند. امانکته‌ای که در این مشهود است خستگی جسمانی دو تیم تراکتور و فولاد است و در دقیقه مشخصی به بعد بدن بازیکنان کم می آورد و این کاملاً روشن است.

کارشناس فوتبال با اشاره به حضور مربیان جوان نماینده‌های کشورمان در آسیا خاطرنشان کرد: به نظر من ما با مربیان جوان می توانیم در آسیا نتیجه بگیریم همانطور که تا الان هم بسیار خوب کار کردند و نشان دادند که با علم روز آشنا هستند و تا الان هم در بالاترین حد آمادگی ظاهر شدند و این نشانه بسیار خوبی برای فوتبال ما است.

 جلالی در پایان افزود: همانطور که اشاره کردم تمام نماینده‌های ما شایسته ظاهر شدند ولی اگر بخواهم از بین آنها یک تیم را انتخاب کنم که بهتر از سایرین کار کرده پرسپولیس است. به هر حال این تیم سال گذشته هم فینالیست مسابقات آسیا شده و حریفان جور دیگری رویش حساب باز می کنند و خریدهای جدید سرخپوشان نیز بسیار عالی کار کردند و پرسپولیس را برای رسیدن به موفقیت در این بازی‌ها بسیار کمک کردند.جا دارد که از این جا برای تمام نماینده های مان آرزو کسب بهترین نتایج را بکنم تا پرچم ایران سرافراز شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجید جلالی

این خبر را به اشتراک بگذارید:

ارسال نظرات
از اینکه دیدگاه خود را بدون استفاده از الفاظ زشت و زننده ارسال می‌کنید سپاسگزاریم.
نام:
ایمیل:
نظر: